söndag 25 december 2011

[sextiotvå] I curse my hair.



Jahaaa. Såhär lockigt kan mitt hår bli som mest. Och det tar en evighet, och jag kan inte göra det själv eftersom jag inte har något som helst tålamod. Och antagligen kommer det platta till sig inom en timme. Har jag sagt att jag hatar mitt hår? Så jävla platt och rakt och tråkigt och färgen rinner ur på en gång så jag måste färga var och varannan vecka och det är så jävla tunt och blä. Tur att jag är bäst, så det kompenserar mitt dumma hår.

Igår vart det julklappar och hejåhå och på kvällen spelade jag spel med familjen, självklart vann jag. Vem annars? Har ätit som en gris också. Jag tycker inte ens om julmat? Men eftersom alla andra sitter och äter i en evighet blir man ju uttråkad, så man äter ännu mer ändå. Snart kommer släktingar hit och då blir det.. mer mat. Drar mig antagligen in till stoooorstan mot eftermiddagen/kvällen (säter..) och träffar älskling, henke och hannes. Och hoppas på att det antingen kommer mer snö, eller att den försvinner helt. Hatar detta jävla mellanläge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar