fredag 30 december 2011

[sextioåtta] 2011 - 2012

Egentligen tycker jag allt med nyår är lite överskattat, och jag tänker, so what, att det blir ett nytt år, men något värde har det väll. Får nog dessutom ett bra nyår i år. However.

En väldigt väldigt kort sammanfattning av 2011:
- Slutade nian.
- Var klantig och skadade mig jättemycket.
- Började få tankar om Personlig Tränare som yrke i framtiden.
- Blev en TV-nörd.
- Grät över sista Harry Potter-filmen.
- Lärde känna fina Harry Potter-nördar i Linköping, Stockholm, mm.
- Började gymnasiet, och lärde känna fina vänner.
- Lärde känna Micke, min älskling.
- Slutade helt med att använda jeans.
- Var töntig.


Mina mål för 2012 (INTE nyårslöften, utan mål)
- Gå ut ettan med minst C i alla kurser.
- Klara av att springa en mil.
- Komma över en skitsak.

Nej, jag har inga fler mål. Och jag har bara ett enda löfte till mig själv:
DFTBA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar