tisdag 20 december 2011

[femtioåtta] skola..

Imorgon får jag lov, och det känns.. INTE. Har suttit och räknat matte som en galning och jag ligger fortfarande efter. Nu blev jag bara förvirrad av alla x och y och bla upphöjt i bla och roten ur bajs, så jag slängde igen matteboken. Dags för att finslipa naturkunskapen så jag hinner skicka in den innan vi får lov. Jag känner att jag skulle kunna göra den 100 gånger bättre, men jag orkar verkligen inte.

Efter lovet ska vi få nytt schema. Vi ska börja läsa kurserna i block, ja, alla utom matte, spanska, idrott och naturkunskap. De första fem veckorna blir det antagligen svenska tre hela dagar i veckan. Kommer bli jobbigt, men vem vet, det kanske är bättre på det här viset egentligen?

Jaaaa.. naturkunskapen var det...... blääääää. Känner mig helt död. Har varit med några cooola kååmpisar och ätit pizza. Första gången jag äter pizza på jag vet inte hur länge, plus att jag drack julmust, och jag dricker nästan aldrig läsk. Detta innebär en mage som skriker "AJ!" och en mage som skriker "AJ!" innebär en irriterad Frida med huvudvärk.

Nej justja. Plugg var det. DÖ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar