lördag 10 december 2011

[fyrtioåtta] 63 värdelösa saker om mig själv

Har man tråkigt så har man. Jag lovar, detta är jätteintressant.

1. Jag har nästan aldrig jeans/byxor på mig, älskar leggins.
2. Förut kunde jag inte använda bärbara datorer, de ville inte samarbeta.
3. Jag älskar krimialserier som Criminal Minds, CSI, Bones osv.
4. När jag var mindre misstänkte man att jag hade ADHD, för jag lyssnade inte på vad någon sa.
5. Fast man kom på att jag bara var busig. MUAHAHA
6. Jag har en liiiiten hörselnedsättning och är även känslig för höga ljud.
7. Träning är underbart.
8. Jag har pyrofobi, dvs, eldfobi.
9. Jag skrev fel först på punkten ovan, jag råkade skriva "älgfobi."
10. Jag ÄLSKAR söderte. Hur gott som helst.
11. Jag mår väldigt ofta illa, men spyr i princip aldrig.
12. Svamp är enligt mig det äckligaste som finns.
13. Jag är Harry Potter-nörd.
14. Jag får ångest om jag får ett halvbra betyg.
15. Jag är helt tondöv och omusikalisk.
16. Jag har svårt för att ha åsikter.
17. Min engelskalärare frågade mig i början av gymnasiet om jag ville tenta av kursen redan nu. *brag*
18. Men det ville jag inte.
19. TV4FAKTA är min favoritkanal.
20. Min favoritchoklad är Lindt - Sea Salt
21. Jag har lätt för att gråta, vilket suger.
22. Klarar inte av att se andra människor gråta dock.
23. Jag får seriöst ångest av att handla skor, blir frustrerad, ledsen och arg.
24. Det gäller dock inte när jag handlar converse.
25. Är kaffeberoende.
26. Jag är väldigt rädd av mig.
27. Min temp ligger nästan alltid lite över 37,3.
28. Fast jag fryser jättelätt.
29. Brittiska är sjukt fint, in my opinion.
30. Jag är ofta en "allt eller inget"-människa.
31. När folk är sega får jag panik. COME ON, GIVE ME SOME ACTION.
32. Jag tycker Hank Green är grymt cool.
33. När jag var sisådär 7-8 år var jag dödligt kär i Ron Weasley.
34. Idag är jag däremot kär i Micke, och han är underbar :))
35. Jag går på världens bästa skola.
36. Jag tycker klänningar och kjolar är obehagliga att ha på sig, för det mesta.
37. Matte är hemskt tråkigt.
38. Jag är lite överrörlig, men har ändå jättelätt för att sträcka mig.
39. Jag mår illa av pizza.
40. När jag är arg brukar jag bita sönder sugrör.
41. Jag börjar nästan alltid skratta när jag gråter.
42. Jag kollar nästan aldrig på nya filmer, utan mest på sådana jag redan sett.
43. Stora folkmassor är jättejobbigt.
44. Jag har aldrig druckit alkohol.
45. En gång i månaden blir jag en varulv. Det vill säga, jag har hemsk PMS.
46. Att titta på tv-program på datorn är INTE samma sak som att titta på tv. TV äger.
47. Jag sitter alltid i konstiga vinklar/ställningar. Lite awkward ibland, när jag märker att jag sitter uppkurad med benen på stolen på en finresturang.
48. Jag är nästan aldrig i mitt rum.
49. Överkonsumerar vatten. For real.
50. Jag stör mig på många, men det finns endast två personer som jag verkligen hatar. And for good reasons.
51. Jag blandar väldigt ofta engelska och svenska när jag skriver och pratar.
52. Älskar Monki-apor. Har åtta stycken. Måste. Köpa. Fler.
53. Hiphop är hemskt dåligt, I think.
54. Jag har blivit mycket mer positiv på senare tid.
55. Är jag hungrig, eller har glömt borsta tänderna, så kan jag inte sova.
56. Mitt största komplex är nog mitt hår, att det är så jävla tunt och platt.
57. Jag har tvångstankar. Dock inte så allvarliga, eller som tar upp stor del av mitt liv.
58. Har funderingar på att bli semi-vegetarian, dvs, inte äta rött kött.
59. Många vill ha förmågan att läsa andras tankar. Det vill jag verkligen inte. Skulle inte klara av det.
60. När jag är uttråkad fyller jag i massa listor, men publicerar dem sällan någonstans.
61. Har sällan likadana strumpor på mig. Orka sortera liksom.
62. Jag är rädd för sprutor & nålar.
63. När jag tänker efter är jag nog rädd för det mesta. Dock inte spindlar, de är söta.

Bara för att jag känner för det, så lägger jag upp en bild på mig och min nalle, som jag fick när jag var sisådär några timmar gammal. Den är fortfarande min bästa vän. Vad gör man när man inte får ha en katt? Förresten, den har ett otroligt kreativt namn. Nalle-Björn. How ordinary.. Fast jag kallar honom för Hagrid också, för att få lite mer Potter-anda.

Jag ser förresten jättetöntig ut. Fast det gör väll inget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar