måndag 12 december 2011

[femtio] darr darr

Jag har kommit fram till att jag är jävligt skakig. Inte som i nervös, utan jag bara skakar och darrar lite lätt nästan hela tiden. Människor har påpekat detta då och då, men nu har jag fattat hur mycket det är egentligen. Små darrningar i fingrar, armar och ben. Så onödigt. Tur att jag inte ska bli kirurg, i alla fall.

På tal om ingenting, nu har jag lov! Nej, men nästan. Ska inte till skolan mer innan jul, för jag orkar inte med det. Jag gick dit idag, efter en timme hade jag sprängande huvudvärk och mådde illa. Dvs - migrän. Det kommer lite då och då, så det blir enklare om jag pluggar hemma när jag känner att jag orkar istället för att åka till skolan för att sedan åka hem efter jättekort tid. Måste lösa massa grejs så jag inte får avdrag på studiebidraget bara, men det fixar sig väll. I hope.

Well. Så här såg jag ut för ett och ett halvt år sedan, ifall någon skulle bry sig. Saknar hängslena. Måste försöka laga dem någon dag. (PS om jag någon gång får för mig att bleka håret igen, STOPPA MIG)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar