onsdag 21 december 2011

[femtionio] nej nu jävlar.



Gammal bild, sen i mars ungefär. Brunhårig :oo
Förövrigt är blogspot konstigt, fattar inte vad som har hänt.
Skitsamma.

Nu ska jag ta tag i mitt liv, en gång för alla. Komma över den där skiten. Över två jävla år sedan. Ändå sitter det kvar. Eller gör det det? Jag kanske bara inbillar mig, för att ha en anledning att bryta ihop lite då och då. Egentligen kanske jag bara har stressat sönder mig över skolan, men vägrar erkänna det eftersom skolan är så viktig för mig, och desperat söker en bättre anledning till att få ett mental breakdown. Rationalisering.

Skitsamma. Det är skitsamma. Det ska bort nu. Jag är lycklig. Jag har världens bästa pojkvän, världens fucking mest underbara helt fantastiska pojkvän. Och världens bästa vänner, en underbar klass, jag är i princip helt frisk och kan äta hur mycket choklad jag vill, och jag är inte ful som en apa. Skitsamma i dendär jävla skitsaken. SKITSAMMA. It belongs to the past. The past is irrelevant.

Jag är glad. Och motiverad. Och kär. Och lycklig. Och lite trött.

Ska sova snart. Imorgon ska jag ha Lord of the Rings-marathon med Micke, och äta jättemycket godis. Livet är bra. Som fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar