onsdag 14 december 2011

[femtioett] piggelin

JAAAAAAAAAA!!!!!!
Typ. Har varken haft feber, ont i huvudet eller mått illa på hela dagen. Imorse kände jag mig rätt pigg, så jag gick ut på en 6 km promenad, och efter det har jag känt mig suuuuperpigg. Tränade ca 45 minuter (mage, knäövningar och stretch), sen har jag räknat matte i två timmar. Japp, två timmar. Helt sjukt. Men det var nödvändigt, eftersom jag låg, och ligger fortfarande, rätt mycket efter. Jag som är van att ligga 3 sidor före.. Skoltrött? Japp.

Hur som helst så ska jag ändå gå till skolan imorgon, eftersom jag känner mig så pigg. Det är ju trots allt bara fem skoldagar kvar, och så ansträngande kan de väll inte vara. Blir galen av att inte träffa människor. Dock tror jag att jag måste göra en muntlig redovisning imorgon, så en stor fet ångestbomb där. Hatar redovisningar. Pratarsuperduperfortochsnubblaröverordenochsätterihalsenochögonentåras ochjagglömmerhälftenavalltvadjagskasäga. Men det måste gå. Jag SKA ha minst B i Historia och Samhällskunskap. Nej justja, jag skulle sluta ha massa krav på mig själv.. Det går ju.. bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar