fredag 16 december 2011

[femtiotre] jag gillar svamp

Jag börjar undra, som många gånger förr, varför jag ens skriver värdelösa blogginlägg om eh, något random. Men sen kommer jag alltid på att det är för att jag inte har något liv, eller för att jag skjuter upp plugget. Något av det, japp.

Micke the smart-ass konstaterade att jag hade skrivit fel nummer i förra inlägget och att detta alltså skulle vara femtiotre, så jag var väll tvuuungen att ändra för att han skulle känna sig lite bra.

JA! Jag har träffat Micke idag. För första gången på fem jävla veckor!! Jag började gråta av lycka när han sa att han var på väg till skolan. Hej känslig/överreagera/börja gråta över allting? Fick också ett lite överdrivet utbrott på hans vän som tog min dataväska.. Nä, har inte haft världens bästa vecka. Men nu är jag överlycklig igen. Och har gett mig själv, och andra, ett löfte. Från och med nu ska jag bli positiv! Det vill säga, inte gnälla så mycket hela tiden på allt onödigt. Och denna gången ska jag lyckas :]

Jag och M gick i alla fall till Annas och fikade, för vi är tjocka och tycker om att äta prinsesstårta. Sen vandrade vi hem till honom, han somnade och började snarka i mitt öra, när han vaknade mindes han inte att han hade sovit. Cuuuute. Imorgon ska jag hinna (orka) springa, och sen åker jag till Borlänge med Lååjjs och Låne. Ruligt.

Av en okänd anledning lägger jag upp en bild på en cheesecake som var jätteäcklig, som jag åt i Linköping. Eh.

1 kommentar:

  1. "Sen vandrade vi hem till honom, han somnade och började snarka i mitt öra"

    Hahaha, älskar dig :)<3

    SvaraRadera