onsdag 7 december 2011

[fyrtiosex]

JAG VILL GÅ TILL SKOLAN ;__;
Men samtidigt inte. Jag har tydligen feber. Dock bara 37.8, men det med en daglig maxdos av alvedon och ibumetin i kroppen. Mitt huvud vill explodera, fast det gör det inte. Kan inte sova heller för det gör så ont, blir uttråkad av att bara ligga ner på soffan, men orkar heller inte göra någonting.

Jag fick åka ambulans igår, igen. Till dendär jävla akuten som jag är trött på. För egentligen är det aldrig akut. Igår vart jag dock prio2, och allting var jobbigare än vanligt, jag spydde lite och öppnade inte ögonen på två timmar för att minsta lilla ljus gjorde mig yr. För ovanlighetens skull fick jag i alla fall en läkare som varken var 60+, bröt så kraftigt att jag inte hörde ett ord, eller hade en kroppstemperatur på typ 25 minusgrader. Och som gjorde sitt jobb istället för att sitta och småprata och fråga om saker som inte har med mina symptom, eller någonting annat sjuk-relaterat att göra.

Borde inte sitta vid datorn.
Ska försöka sova igen.
Tror febern börjar stiga, för jag fryser.
(BTW, det var ingenting allvarligt, har bara troligen migrän, fast det suger också stenhårt)

Saknar Micke.
Rörigt inlägg.
Skitsamma.
Bajs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar