tisdag 27 december 2011

[sextiofem] give me sleeeep

Vaknat hur många gånger som helst under de ca 5 timmar jag har sovit.

1. Sparkar i foten i väggen SKITHÅRT. Vaknar och har ont.
2. Det är varmare än i öknen. Vaknar och svettas ihjäl.
3. Det är typ 100 minusgrader. Vaknar och fryser som en gris.
4. Slår ner sänglampan. Vaknar förvirrad och har ont i armen.
5. Pappa snarkar i andra änden av huset. Vaknar och blir rädd innan jag fattar vad det är som låter.
6. Huset håller på att blåsa bort. Vaknar och hoppas att det blåser till England.
7. En katt jamar jättehögt, i min dröm, vaknar och tror att vi skaffat katt.
8. Vaknar av världens tandvärk eftersom jag inte har haft min bettskena och antagligen gnisslat sönder varenda tand.

Kan inte somna om nu. ROOLIGT :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar