lördag 17 december 2011

[femtiofem] idag är det lördag

Vågade inte springa imorse, för mamma sa att det var halt. Tog 17 km på motionscykeln istället, det gick lite sådär. Mina knän var på aj-humör, de har blivit så mer och mer igen på senaste tiden, och ändå har jag gjort mina knäövningar ovanligt flitigt. Kan man göra dem för mycket? Mammas teori var att det började göra ont mer nu eftersom jag sitter i jättekonstiga vinklar med benen hela tiden, men det är så oooobekvämt att sitta "normalt". Hmm hmm..

Var som sagt till Borlänge med Louise och Leone idag, vi blev klara på sisådär en timme, värt :) Hittade en awesome julklapp till Micke och typ, ett asbilligt linne. Köpte ett nagellack på Bikbok också, hon lurade på mig ett till för det var 2 för någonting, men då tog jag fel, och fick med mig en nagelbandskräm istället. Dåligt :(

Snart ska jag bänka mig framför tvn med chips och titta på denna film. Insåg precis att den var på spanska, plus att den är gjord av skaparna till Barnhemmet, som suger, men får väll hoppas att den duger som lördagkvälls-nöje.

.. men först måste ju pappa titta klart på något tvprogram, för han ville också se filmen. Under tiden ska jag spela Harry Potter. Klara snart spelet!! för typ 48294e gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar