måndag 19 december 2011

[femtiosju] det roligaste med vintern måste ändå vara busskaos..

.. eller inte. Fick vänta en halvtimme på bussen idag, gav upp och tvingade mamma att hämta mig. Jag var så jävla kall att jag skakade okontrollerat och ville hugga av mina fötter. Och då är ändå 30 minuter "inte så mycket". Jo, det är det, men vissa bussar har tydligen varit timmar försenade. Fail?

När jag väl hade kommit hem så slängde jag mig i soffan för att värma mig framför en Beck-film. Kände mig rastlös efter ett tag, så jag körde ett träningspass, vilket var asskönt. Har äntligen kommit igång med träningen igen ordentligt, efter alla migränanfall som förhoppningsvis kan lägga av nu under lovet, ska bara vila vila vila (och umgås med vänner + älskling, ofc). Ben, armar och axlar blev det, eftersom jag körde mage+rygg igår, och löpning på idrotten. På löpband då. Jag hatar löpband. Och jag hatar musiken de spelade på gymmet. Och jag orkade bara 4,3 km. Visserligen sprang jag i lite högre tempo än vanligt, så jag får väll vara nöjd ändå! Positiv inställning var det!

Detta är förresten våran rätt mobbade julgran som jag och Micke (bara jag..) satte upp igår. Vi (jag) bakade även kladdkaka, så nu ska jag vandra iväg och se om min familj har sparat någon bit åt mig.

Om två dagar slutar Mickes bajs-apu!!!!!!!
Och jag får jullov!!!!!!
Livet äger.

EDIT: Tiden för inläggen blir fel. WHYYY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar