torsdag 15 december 2011

[femtiotvå] chew chew chew until you die

(WOW LYCKADES LADDA UPP EN GIF, har aldrig kunnat det förrut eftersom jag är sämst osv, fast förta bilden blev svart for some reason)


Ja. Jag har blivit beroende av tuggummi. Som fan. På en och en halv vecka har jag tuggat slut på tre paket :(( Var tvungen att köpa nya idag, och eftersom jag inte orkade åka in till stan så gick jag över till Oasen där de var skitdyra, thumbs down på det. Thumbs up på att de bara hade fyra smaker var av två av dem är mina favoriter.

Detta beroende bidrar till följande dåliga effekter:
- av allt tuggande för jag ont i huvudet, mina käkar arbetar för hårt, haha
- det är dyyyrt
- jag blir hungrig av att tugga tuggummi, så jag äter mer, vilket inte är fel, men efter att ha ätit tar jag alltid ett nytt tuggummi.. and that increase my obsession. IT'S A CYCLE.

Men de är så gott, och typ.. Kul. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar