söndag 4 december 2011

[fyrtiofyra] lol

HEJHEJ HEMSKT MYCKET HEJ.
Idag har jag... *förberedermigförattsägadethemskaordet* shoppat. Usch vad jobbigt det är, blir helt matt. Lyckades i alla fall hitta julklappar till hela min familj + pojkvän, plus lite kläder till mig själv, eftersom alla mina kläder som jag faktiskt använder antingen går sönder eller försvinner. Anyway. Jag gör en års-grejs-lista, mest för att skjuta upp tanken på att min spanska-uppsats suger stenhårt och jag borde finslipa den eftersom den ska vara inne imorgon. Sen lite också för att listor är asroliga, säger vi.

OBSOBS: märkte nu att det blev vit bakgrund på listan och jag orkar inte fixa det, muhahaha om du är nyfiken måste du markera ahhahah så ägd ok jag är trött hejdå.

2011

Du under 2011
Har du gråtit? ja
Har du skrattat? ja
Har du kissat på dig? nej
Har du sovit i tält? tror inte det
Har du sovit under bar himmel? nej
Har du varit på Gröna Lund? yes sir, fick åka rullstol då också, och vann ingen jävla choklad, jävla skitställe
Har du varit på Liseberg? nej
Har du varit utomlands? japp
Har du varit i en annan stad? ohja
Har du bott hemma? ja

Dina vänner under 2011
Har en vän dött? nej
Har en vän sökt tröst hos dig? ja
Har du sökt tröst hos en vän? ja
Har du sovit över hos en vän? ja
Har du varit kär i en vän? beror på hur man menar
Har du fått mer en fem nya vänner under året? yes!

Under 2011 har du
Har du pussat någon? japp
Har du varit tillsammans med någon? ja
Har du varit kär i någon? ja
Har du sovit med någon av motsatt kön? ja

När har du som mest...
Gråtit under 2011? hm, haha typ förra veckan när jag var hemma tror jag, JA jag gråter av huvudvärk, jävligt mycket
Skrattat under 2011? de gånger jag varit i linköping, tror jag



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? japp
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga 8)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du?: England (<33333) och Spanien
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? jodå, mer konserter kanske
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 7 oktober. sen finns det dagar, men som jag inte minns exakta datumet på
8. Vad var din största framgång 2011? jag tog tag i en sak som jag inte orkat med. och har fått mycket bättre självförtroende ^^
9. Största misstaget? känner inte riktigt för att skriva det här, eh
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? lyckas alltid skada mig
11. Bästa köpet? harry potter-böckerna på engelska
12. Vad spenderade du mest pengar på? tågbiljetter
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: ja, fina människor, harry potter och bra musik
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Marchin On med One Republic
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? HM. överlag, gladare :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? tränat, haha
17. Vad önskar du att du gjort mindre? varit skadad
18. Hur tillbringar du julen? träffat släktingar, sen myser med älskling, I guess
19. Blev du kär i år? yep
20. Favoritprogram på TV?: Criminal Minds
21. Bästa boken du läste i år? Harry Potter, som alltid
22. Största musikaliska upptäckten?: oj, eh coldplay kanske..
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? minns inte ens vad jag fick
25. Något du önskade dig men inte fick? som sagt
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? eh, åt kladdkaka och grät för att jag hade så jävla ont i mina brutna revben
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? jajodå
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? NERD
29. Vad fick dig att må bra?: har jag väll redan sagt? :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ingen
31. Vem saknade du? -



ÅRET
Hur har året 2011 varit för dig? up and down
Bättre än förra året? ja
Har du träffat några nya vänner? som sagt, ja
Har du flyttat under år 2011? nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? aahdå
Har du kysst en främling? nej

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2011? :)))))))))
Har du varit kär? aah
Har du sagt jag älskar dig till någon? japp
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja
Har du haft ett hemligt förhållande? nej

SORG & HÄMND
Har någon i din närhet begått självmord? ja
Har någon i din släkt avlidit? nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? japp
Har du varit i slagsmål? nej

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? ja
Har du skämt ut dig? yes
Har du ljugit för en vän? tror inte det
Har du varit ute en hel natt? nej
Har du blivit tagen av polisen? nej

SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du i? dahlander
Har någon varit elak mot dig i skolan? inte på dahlander, men på klockar var folk dumma i huvet :)) some of them at least
Hatar du någon i din skola? nej
Har du gjort något framsteg? i skolan? öh, jadå
Har du haft alla rätt på ett prov? ja

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? JA har jag ju sagt
Har du förlorat en vän? njaa, vet inte riktigt vad jag ska svara lol
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? nej
Har du gått bakom ryggen på en vän? nej
Har du ljugit för en bästa vän? nej
Har du många killkompisar? nja, har inte många vänner allmänt haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar