söndag 25 september 2011

[tjugoett]

(öh, långt inlägg för att jag har brist på liv.)
WOW!
Vet inte riktigt vad det är för fel på mig. Har nyss insett en sak, som jag faktiskt inte tänker skriva här, men som är helt sjuk, och jag vet inte om det är bra eller dåligt, eller ingenting, eller både och. Människan är en komplicerad varelse, det kan man enkelt konstatera.

Hur som helst så lyckades jag fullborda ett omöjligt uppdrag i fredags; jag köpte ett par nya skor som inte är Converse. Min familj blev helt galen på mig eftersom jag är så himla petig, och till slut blev det så illa (läs: bra) att pappa sa att han skulle betala skor åt mig bara jag bestämde mig någon gång. Då blev allting genast lite lättare. Det känns fortfarande väldigt ovant, och liksom.. jag känner mig halv utan converse. Men jag känner mig lika halv utan träning, och om jag vill fortsätta träna måste jag tänka på mina benhinnor. Dessutom kanske det skulle vara bra för mina fötter att slippa frysa ihjäl for once, när vintern kommer.

Igår var jag hos Louise, men Leone. Vi gjorde cirkus det vi alltid gör - i princip ingenting. Drack kaffe, åt massa sötsaker och halvtittade på TV. Under natten sov jag dåligt, eftersom Louise katt envisades om att störa mig. Jag vaknade av att hon (katten, såklart..) var innanför min tröja och slickade på min mage. Liksom.. wtf. Jag skulle ändå inte säga nej till en katt, eller vilket djur som helst med päls, men nejnej min familj ska vara allergiska, taskigt av dem. I'm the only survivor.

Öh. Idag kom jag igång med träningen igen. Sprang 5 km, cyklade en mil och styrketränade 30 min. Fick inte ont i revbenen, score. Kanske kan få vara frisk och skadefri längre än en månad i sträck nu?! Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar