lördag 17 september 2011

[arton] I can not have the heart to blame you

Jag kommer antagligen att skriva lite oftare här, numera. Av flera anledningar. Jag har massor av känslor och tankar som jag inte vet vart jag ska göra av, så jag får försöka dumpa dem här (såklart går jag inte ut och är världens privataste på internet, det vore ju korkat), och dessutom vill jag skriva om random saker för att hålla mina tankar på avstånd ibland också. Jag ska försöka så gott jag kan att inte ta ut mitt mående över skolan; jag tror det kommer att fungera rätt bra. Att plugga är faktiskt kul, så länge det är intressant, och även det är något som håller bort de jobbiga tankarna.

Idag har varit en upp och ned dag. Vaknade vid 5-tiden, grät och hostade till ungefär klockan 9 och sedan dess har det varit ganska okej. Till stor del tack vare Oscar, min icke-biologiska och nyfunne storebror, och också tack vare pappa, som tog med mig till Sågmyra och Lager157.



I bought this. Äntligen har jag ett par hela byxor. Det råkade bli jeans ändå, men de var väldigt bekväma. Tröjan kommer bli mitt andra hem under vintern (efter min rutiga skjorta). Senare ikväll ska jag till Leone, och umgås med henne och Louise. Jag antar att vi kommer göra vad vi brukar göra; dricka kaffe, äta, och titta på tv/film/serier. Sådant mår man bra av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar