torsdag 15 september 2011

[sjutton] the main problem about stop crying is that I can't

En liten update sådär mitt i gråtandet; jag mår åt helvete. Och det är inte någons fel, förutom mitt. Vilket gör det ännu värre. Jag önskar att någon bara kunde bete sig helt idiotiskt och vara helt dum i huvudet så jag skulle få en anledning att vara arg, besviken och ledsen på någon annan än mig själv. Nu funderar jag på om jag ska orka med skolan imorgon och helt enkelt stå ut med att jag kanske bryter ihop inför människor jag inte alls känner så bra, eller om jag ska ligga hemma och hamna efter i allting.

Vill inte riktigt vara vaken, men vet inte hur jag ska kunna somna med alla tankar som flyger runt och trasslar ihop sig. Vill sätta mig på ett tåg och åka långt bort från verkligheten. En bil vore ännu bättre, för det är så skönt att sätta upp fötterna på instrumentbrädan och skrika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar