onsdag 14 september 2011

[sexton] how many monsters do you think this place can hold?

Idag är jag ledig!
Egentligen inte, jag är fortfarande sjuk. Det tär på mig. Jag gick till skolan igår, och det var hur jobbigt som helst. Hostar hela tiden, huvudet spänner och jag känner mig febersvag, fast termometern visar på 36,8. Jag antar att jag blir hemma imorgon också, då vi har skoljoggen under förmiddagen, som jag inte riktigt är pigg på att delta i eftersom jag börjar bli sämre igen. Jag hamnar efter i skolan, men jag har helgen + en ledig måndag att ta igen det. Jag borde sätta mig och räkna matte nu, men jag har fastnat på en jobbig uppgift och jag känner mig alldeles för trött för att komma loss.



Jag ska fortsätta dricka mitt te, som ter sig i väldigt mycket Umbridge-anda, och sedan halvsova i soffan framför bra kriminalserier som Criminal Minds och CSINY. Hoppas ni slipper undan höstsnuvan. Kram

Edit: Bilderna blir i rätt dålig kvalité här. Inte för att de är speciellt bra i original, men bloggen gör dem inte riktigt rättvisa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar